clapaucius88a

Saturday 3 September 2011

Sempat lagi tu

Semalam hari raya yang ke-5 aku dan family teman tapi mesraku Nurul Afiff pergi beraya di 4 destinasi dengan di anggotai 3 bijik kereta vrooommmmmmmm vrommmmmm,okay bertolak dari rumah dari pukul 4 pm balik around 1.30 am fuyyoooo gila sakan aku beraya, bukan ape almaklumlah awak ni menumpang je naik kete orang tu yang follow je, destinasi yang pertama di Bangi, kedua di Kajang yg ketiga pulak di mana ye di Balakong ? di tepi jalan iaitu singgah sebentar minum air kelapa dan tebu yawww.


Rupa2nya yang bisnes air tebu dan kelapa ni ade pertalian dengan diorang no wonderlah dapat free. So minum dan makan isi kelapa muda tu sungguh enak sekali, mestilah enak yang free tu kan sedap selalunya lagi enak berkrim tambah tambah si pemberi bagi dengan iklas tak gitu. 
Btw, terima kasih atok dan nenek :)
semoga bertambah lah rezeki kamu berdua
amin~


Uishhhh sempat lagi tu kami berposing sementara mentelaah yang lain pula. Yang kiri tu teman tapi mesraku(TTM) ;D die lah yang ajak saya.
Aligato!


Dan destinasi yang terakhir kami pada malam itu dekat Ampang Fiwana court condominium, not bad jugak lah. Sampai sampai je dekat depan pintu tu je TTMku nampak die pun ex-kakak gf die and also mak mertua yang tak jadi tu. Oh sungguh mengejutkan. Rasa dunia pada mlm tu bukan the happy endingku . Tapi aku dengan gagahnye rasa no heart feeling pun, jealous pun jauh sekali lagi-lagi dengan Nurul fazirah tu bukan taste aku untuk bergaduh dgn die.
SORRY!
kalau dengan NORAINI BT AMBUAR percaya jugak
NEXT LAH!! 
OKAY SABA JAP.

Besalam-salaman ,cium-ciuman tapi takpe hari yang baik tak perlu kita keruhkan keadaan. Sebab perkara kecik je. Benda boleh settle kot!

Tau tak ape yang diorang hidangkan untuk kami semua, kami di hidangkan dengan juadah Makaroni & dan menu special pada hari tu stick, tepuk tangan please sedapp okay. Pandai uncle bob masak. Thumbs up for you. Mana tak nya Uncle bob adelah chef di Hotel Awana. Siap ajar lagi masak stick tu. Die bg tau nak beli daging tu beli dari BRAZIL,AUSTRALIA and ape entah dah tak ingat. Pssssttt jangan beli dari INDIA tu je pesannya. Harga satu daging yang diimport tu mencecah rm48 tu yang belum masak dalam freezer lagi kalau dah siap entah berapa pulak harganya di charge.Thinking ? Mahalkan. tp nak buat macamane at least dapat juga makan dari Brazil punyaa. Alhamdulillah, rezeki yang tak disangka sangka kan, thankq.



yum yum yummy. bellydelicious oooooo rasa nak tambah je tapi rumah orang kan nnt nampak na pelahap macam tak makan seminggu je heheehee.

No comments:

Post a Comment